Selasa, 12 Ogos 2008

ALHAMDULILLAH, Evolusi Minda Berjaya


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sudah lama saya tak mencatat sesuatu. Sebelum ini agak sibuk dengan persiapan seminar. Alhamdulillah, Seminar Evolusi Minda anjuran saya telah berjaya dilangsungkan dalam keadaan yang sangat membanggakan. Seminar yang diadakan di Hotel Armada dari jam 9.00 pagi hingga 5.30 petang ini; mengupas pelbagai rahsia kebahagiaan, kekayaan dan kejayaan dengan hanya mengubah cara berfikiran.

Seramai 62 orang peserta hadir dari pelbagai lapangan bidang. Ada yang dari MLM, Unit Trust dan tidak ketinggalan juga IM. Antara yang datang Syed Ikhwan, Yusry dan termasuk Team Flarebiz-Zhafran dan Labanon.

Ramai yang teruja dengan ilmu dan teknik yang diterangkan. Banyak juga respon-respon yang memberangsangkan. "Alhamdulillah" detik hati saya. Saya tidak berniat untuk mengajar tapi hanya menyampaikan. Dengan adanya ilmu ini kita akan lebih mudah menjalani hidup baik dari segi kebahagiaan, kesihatan dan malahan keewangan.

Ada juga yang terlepas seminar ini kerana pendaftaran telah penuh. Maka atas permintaan ramai, InsyaAllah saya akan adakan seminar ini lagi dalam tempoh terdekat. Mungkin 24hb Ogos akan datang. Bagaimanapun saya akan umumkan kemudian. Temui lagi dilain masa.

Salam Evolusi daripada saya.

Tiada ulasan: